Service

Retourneren


Past je aankoop niet of had je er wat anders van verwacht? Dan kun je deze natuurlijk retourneren. Hieronder lees je daar meer over. Natuurlijk helpen we je ook graag aan een fashionable item dat wél naar je zin is. Daarom ontvang je na volledige verwerking van je retour een code voor € 7,50 korting* op je volgende aankoop: we are there to help you fashionize!


14 DAGEN ZICHTTERMIJN

Vanaf het moment van bezorging van de complete bestelling heb je de bestelde artikelen 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je de artikelen bekijken en/of passen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je deze artikelen wenst te behouden, tenzij anders vermeld. Als je bestelling in delen wordt geleverd, gaat de zichttermijn in na ontvangst van de laatste deellevering. Als een aankoop niet naar wens is, volg je binnen deze zichttermijn de onderstaande stappen om te retourneren.

Controleer direct na ontvangst van de artikelen of deze onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Is dit niet het geval, meld dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice via info@fashionize.nl.


VOLG DEZE STAPPEN OM TE RETOURNEREN

  1. Stuur de per e-mail ontvangen orderbevestiging door naar info@fashionize.nl en geef hierin aan welke artikel(en) je retour stuurt. Je ontvangt géén e-mail terug, we nemen je melding ter kennisgeving aan.

  2. Vul de retourtabel in op het retourformulier dat je samen met je bestelling hebt ontvangen, dit staat op de achterzijde van je papieren orderbevestiging. Voeg het formulier samen met de te retourneren artikelen in een deugdelijke verzendverpakking. Verpak de artikelen netjes: ongedragen, onbeschadigd en voorzien van aangehecht prijskaartje en indien aanwezig in de oorspronkelijke verpakking. Schoenen accepteren we niet als retour wanneer de schoenendoos niet is bijgevoegd of de schoenendoos is gebruikt als verzenddoos.

  3. Stuur het geheel via PostNL (vanuit Nederland) naar onderstaand adres, de verzendkosten zijn voor je eigen rekening*.

    BoWaa / Fashionize.nl
    Afdeling Retouren
    Postbus 45
    8200 AA LELYSTAD
    Nederland

VERWERKING VAN JE RETOUR

Bij acceptatie van de retour word het volledige aankoopbedrag ervan binnen 14 dagen na retourmelding teruggestort op de rekening die is gebruikt voor betaling van de bestelling. Indien je hebt betaald d.m.v. zending onder rembours, geef dan het IBAN op waarop je terugbetaald wilt worden. Indien je de gehele bestelling retourneert én aan ons ook verzendkosten hebt betaald, dan krijg je het bedrag dat door ons in rekening is gebracht voor verzending ook terugbetaald met als maximum het tarief van een standaardzending. Bij ontvangst van de retour zenden we géén e-mail ter bevestiging.

Regeling bij Combi deals: bij retour van alle artikelen uit een combi deal krijg je de totaal betaalde actieprijs terug. Als je niet alle artikelen van een combi deal terugstuurt, dan rekenen we voor de artikelen die je houdt de normale prijs zoals die gold op het moment van je bestelling. Het bedrag dat je van ons terugkrijgt is de betaalde actieprijs van alle artikelen samen, vermindert met de normale prijs van alle artikelen daarvan die je hebt behouden. Als je retour niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet dan hebben we het recht de retour niet te accepteren. In dat geval brengen wij je daarvan schriftelijk op de hoogte met opgave van reden.


* SHOPTEGOED NA VERWERKING VAN JE RETOUR

Zodra je retour volledig is verwerkt zenden we je een e-mail ter bevestiging met ook een vouchercode voor een korting van € 7,50 op je volgende aankoop. Hiermee compenseren we je retourkosten én helpen we je aan een fashion item dat wél naar je zin is. De spelregels bij dit shoptegoed:
  1. Eenmalig geldig bij besteding vanaf € 50,-
  2. Korting vervalt als bestelling retour komt en de waarde van de items die je houdt minder dan € 50,- is. Bij de nieuwe retour ontvang je ook weer een nieuwe vouchercode.
  3. Direct of indirect niet inwisselbaar voor geld
  4. Niet te gebruiken in combinatie met eventuele andere vouchercodes
  5. Tegoed beperkt geldig na verstrekking


RETOUR VAN NIET BEZORGBARE OF NIET AFGEHAALDE BESTELLINGEN

Bestellingen die niet door DHL bezorgt kunnen worden (bijvoorbeeld omdat een foutief adres is opgegeven of omdat het opgegeven adres bij alle afleverpogingen gesloten was) of waarbij is gekozen voor een DHL-afhaallocatie maar het pakket niet binnen 7 dagen is opgehaald, komen bij ons retour. DHL brengt ons voor alléén dit retourneren € 10,- in rekening. Als je de zending niet opnieuw wenst te ontvangen, zullen wij je het volledige aankoopbedrag terugbetalen verminderd met de eventueel betaalde vergoeding voor verzending en genoemde kosten voor retourzending. Indien de bestelling opnieuw wordt toegezonden en deze geheel of deels wordt geretourneerd, houden we ons het recht voor om op je tegoed alsnog de genoemde kosten voor retourzending in mindering te brengen.